Kreiranje sadržaja za društvene mreže

Žene koje žive na selu često se suočavaju sa izazovima u promociji svojih proizvoda ili usluga, posebno zbog ograničenih resursa i pristupa tržištu. U današnje vreme, kada društvene mreže igraju značajnu ulogu u promociji i plasmanu proizvoda, posedovanje znanja iz digitalnog marketinga, pre svega o kreiranju sadržaja za društvene mreže, može biti ključna veština za žene sa sela da prošire svoje poslovanje, privuku nove kupce i ostvare veći uspeh na tržištu. 

Kao neko ko decenijama bazira svoje poslovanje na kreiranju i plasiranju sadržaja na autentičan način, predavanje Nede Želeve će vas svakako vinuti u novo razumevanja suštine kreiranja sadržaja za društvene mreže. Sve što Neda pripoveda kroz svoje radionice i predavanja vrti se oko važnosti da svaka osoba koja ima šta da ponudi na ovom tržištu, to treba da uradi na sebi svojstven način pronalazeći svoj jedinstveni ton i poruku.

Zato ćete kroz ovo predavanje:

  1. Bolje razumeti onlajn tržište i njegov uticaj na komunikaciju i prodaju proizvoda i usluga,
  2. Spoznati značaj sopstvenih ličnih vrednosti u kreiranju sadržaja za društvene mreže,
  3. Naučiti kako da definišete svoju temu, vrste i formate sadržaja i
  4. Saznati na koji način da organizujete svoj sadržaj.

Neda Želeva je majka i žena sa preko 20 godina iskustva u poslovanju (razvoji biznisa, IT, marketing), a u svetu prodaje aktivna je poslednjih 7 godina. Želja da ima sopstveni biznis, pratila ju je od detinjstva. Nakon rođenja kćerke, kao nepopravljivi radoholik, odlučila je da više neće raditi za druge, niti biti u situaciji da neko poseduje njeno vreme. Danas je uspešna preduzetnica koja je pomogla inostranim kompanijama da dostignu milionske profite. Takođe, aktivno pomaže hrabrim ženama da započnu svoj online biznis i ovladaju umećem prodaje.


Priručnik “Biznis Manifest za Lični Brend

Ukoliko vas je ova tema privukla i hteli bi da više radite na svom ličnom brendu kroz kreiranja sadržaja za društvene mreže, ovde možete preuzeti Priručnik: Biznis Manifest za Lični Brend. U okviru ovog priručnika pronaći ćete 12 principa za građenje stabilnog biznisa u onlajn svetu kada ti predstavljaš svoj biznis, tj Lični Brend. 

Priručnik “Biznis Manifest za Lični Brend”

Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *