Persona u kontekstu Desigh Thinking metodologije

U kontekstu Design Thinking metodologije, Persona je važan alat koji se koristi za razumevanje i kreiranje dublje empatične veze sa krajnjim korisnikom, odnosno vašom ciljnom grupom. Persona je detaljaniji prikaz navika, ponašanja, želja, potreba ali i muka jednog potpuno izmišljenog karaktera koji predstavlja specifičan segment dela populacije kojem želite da se obratite i ponudite proizvod ili uslugu. 

Persona se kreira na osnovu istraživanja i uvida iz realnog života i iskustva sa ciljem razumevanja potreba, ponašanja i ciljeva naših budućih korisnika ili kupaca. Pored toga što nam pomaže da razumemo potrebe, želje i ponašanje naše ciljne grupe, Persona kao alat nam pomaže i da osmislimo strategiju komunikacije sa našom ciljnom grupom i da izbegnemo nesporazume ili nedovoljno deljenje važnih informacije koje je neophodno da prenesemo. 

Zato ćete na ovoj radionici saznati:

  1. Na koji način vam ovaj alat pomaže da kroz empatiju bolje razumete ko je vaš korisnik,
  2. Zbog čega je bitno da vam korisnik bude u centru pažnje i kako vam to pomaže da donosite dobre poslovne odluke,
  3. Kako da definišete vašu strategiju komunikacije i uspešno je usaglasite sa vašom ciljnom grupom
  4. I kako da prateći stvarne potrebe kontinuirano razvijate i unapređujete svoje proizvode i usluge

Persona je ključan alat u Design thinking metodologiji. On nam pomaže da saosećamo sa korisnicima, da donosimo informisane odluke – odluke koje idu u našu korist, a ne protiv nje, i pomaže nam da kreiramo proizvode i usluge koje će zaista ispuniti očekivanja i potrebe naše ciljne grupe.

Sanja Milosavljević je mentor, trener i fasilitator sa više od 5 godina iskustva u oblasti obrazovanja odraslih i mentorstva start-ap kompanija. Njeno polje ekspertize je osnaživanje ranjivih i marginalizovanih grupa, razvoj poslovnih ideja, preduzetništvo, marketing i digitalni marketing, prodaja, razvoj novih proizvoda i logistika korišćenjem metodologije dizajna sa fokusom na modele zelene i cirkularne ekonomije. Uspešno je vodila mali posao za proizvodnju testenina, počevši od mikro proizvodne linije, pa do velikih trgovaca kao što su Lidl i Mercator ad.

Persona

Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ukoliko želite da razvijete vašu Personu, ovde možete preuzeti šablon.

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *