Kreiranje lične priče

Na ovoj radionici ne pričamo o bilo kojim pričama, već o onim koje podstiču na promene. Te priče uvek imaju glavnog aktera, heroja koji je iz svoje životne situacije, kaleći se datim iskustvom, stiče ličnu snagu kojom pobeđuje dati izazov, najčešće lični. I nećete verovati, a možda već i naslućujete, taj heroj ste Vi! Jer u svakom čoveku čuči po jedan istinski heroj koji se uvek pojavi onda kad nam zatreba. 

Zato smo na ovoj radionici praktično učili kako da prepoznajemo te ključne poruke iz ličnog iskustva koje su vredne priče vašoj publici. Da bismo u tome uspeli neophodno je da znamo:

  1. Kako kreiramo lične priče i one priče koja prodaje, u čemu je razlika
  2. Koje sve faze prolazimo dok kreiramo priče 
  3. Od čega se sastoji proces kreiranja priče

Priče su moćan alat za prenošenje poruke jer preskaču naše svesno i kroz nesvesno nas kroz emocije povezuju sa publikom. Pričanjem priča mi kreiramo povezivanje sa publikom zasnovano na istim ili sličnim vrednostima. Najbitnije, stvaramo zajednički prostor međusobnog prepoznavanja i podrške. 

Neda Želeva je majka i žena sa preko 20 godina iskustva u poslovanju (razvoj biznisa, IT, marketing), a u svetu prodaje aktivna je poslednjih 7 godina. Aktivno pomaže hrabrim ženama da započnu svoj onlajn biznis i ovladaju umećem prodaje, naročito kroz pričanje ličnih priča.


Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *