Izrada suvenira

Ako ste mislili da je izrada i distribucija suvenira rezervisana samo za kreativne i vešte, grešite. Suveniri mogu biti različite namene, ne toliko zahtevni za izradu i pre svega mogu imati različite vrednosti u očima onih koji se odlučuju za kupovinu istih.

Nešto što se vama podrazumeva i lako je dostupno, nekome može predstavljati izuzetnu vrednost i stvarati želju za posedovanjem, kao suvenira. Turisti u svetu potroše dve trećine svog novca na kupovinu, što podrazumeva i kupovinu suvenira. Zato izrada i distribucija suvenira predstavljaju veliki deo tržišta i neizostavan su deo turističke ponude, ali i mogućnosti za ekonomsko osnaživanje i razvoj lokalnih inicijativa za pokretanje “malih” poslova.

Zato ćemo na ovom predavanju govoriti kako formirati ponudu suvenira prateći principe kvalitetnog dizajna, izrade i distribucije suvenira, tako što ćemo definisati:

  1. Šta predstavlja suvenir i zašto je on sastavni deo svakog turističkog putovanja,
  2. Šta sve može biti suvenir i koje su njegove osnovne karakteristike, 
  3. Šta sve dizajn suvenira treba da zadovolji i koje su karakteristike dobrog dizajna,
  4. Šta utiče na promociju i distribuciju suvenira.

Milena Milošević Micić, msr istoričarka umetnosti, radi kao muzejska savetnica istoričarka umetnosti u Zavičajnom muzeju Knjaževac. Više od 20 godina je posvećena aktivistkinja, kustoskinja, edukatorka, PR, menadžerka projekata u kulturi. Bila je vršilac dužnosti direktora muzeja u dva mandata, sa glavnim ciljem da razvije novu ulogu muzeja u lokalnoj zajednici. Jedna od tih uloga je bila i onlajn prodavnica suvenira u sklopu muzeja.

Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *