
Vizualni identitet našeg proizvoda ili usluga je naša lična karta na tržištu. Na predavanju o logotipu, vizualnom identitetu i brendingu fokusirali smo se na kreiranje prepoznatljivih i efektnih vizualnih elemenata koji čine osnovu svakog brenda. Učesnicima je bilo istaknuto zašto je važno da logotip koji odražava misiju i vrednosti brenda, kako razviti dosledne vizualne komponente koje čine prepoznatljiv identitet.
Dobar vizualni identitet je prvi kontakt koji potrošači imaju s brendom i igra presudnu ulogu u stvaranju prve impresije. On komunicira vrednosti, misiju i osobnost brenda, i često postaje simbol koji povezuje brend s emocijama i iskustvima potrošača.
Na primeru poznatih brendova i evolucije njihovih logotipa, ali i na primeru sopstvenog rada koji je pratio pravila ali ujedno poštovao želje klijenata i „izlazio“ iz standarda rešenja, Jasmina Stojanović je iz svog iskustva i rada objasnila kako da se razmišlja o kreiranju logotipa i zašto je važno da bude što jednostavniji.