Žene koje žive na selu često se suočavaju sa izazovima u promociji svojih proizvoda ili usluga, posebno zbog ograničenih resursa i pristupa tržištu. U današnje vreme, kada društvene mreže igraju značajnu ulogu u promociji i plasmanu proizvoda, posedovanje znanja iz digitalnog marketinga, pre svega o kreiranju sadržaja za društvene mreže, može biti ključna veština za žene sa sela da prošire svoje poslovanje, privuku nove kupce i ostvare veći uspeh na tržištu.
Kao neko ko decenijama bazira svoje poslovanje na kreiranju i plasiranju sadržaja na autentičan način, predavanje Nede Želeve će vas svakako vinuti u novo razumevanja suštine kreiranja sadržaja za društvene mreže. Sve što Neda pripoveda kroz svoje radionice i predavanja vrti se oko važnosti da svaka osoba koja ima šta da ponudi na ovom tržištu, to treba da uradi na sebi svojstven način pronalazeći svoj jedinstveni ton i poruku.
Zato ćete kroz ovo predavanje:
- Bolje razumeti onlajn tržište i njegov uticaj na komunikaciju i prodaju proizvoda i usluga,
- Spoznati značaj sopstvenih ličnih vrednosti u kreiranju sadržaja za društvene mreže,
- Naučiti kako da definišete svoju temu, vrste i formate sadržaja i
- Saznati na koji način da organizujete svoj sadržaj.
Neda Želeva je majka i žena sa preko 20 godina iskustva u poslovanju (razvoji biznisa, IT, marketing), a u svetu prodaje aktivna je poslednjih 7 godina. Želja da ima sopstveni biznis, pratila ju je od detinjstva. Nakon rođenja kćerke, kao nepopravljivi radoholik, odlučila je da više neće raditi za druge, niti biti u situaciji da neko poseduje njeno vreme. Danas je uspešna preduzetnica koja je pomogla inostranim kompanijama da dostignu milionske profite. Takođe, aktivno pomaže hrabrim ženama da započnu svoj online biznis i ovladaju umećem prodaje.
Priručnik “Biznis Manifest za Lični Brend“
Ukoliko vas je ova tema privukla i hteli bi da više radite na svom ličnom brendu kroz kreiranja sadržaja za društvene mreže, ovde možete preuzeti Priručnik: Biznis Manifest za Lični Brend. U okviru ovog priručnika pronaći ćete 12 principa za građenje stabilnog biznisa u onlajn svetu kada ti predstavljaš svoj biznis, tj Lični Brend.