Kreiranje turističkog proizvoda i formiranje cene na tržištu

Kreiranje turističkog proizvoda i formiranju cene na tržištu može biti ključno za žene sa sela koje žele diversifikovati svoje prihode kroz turizam. Pravilno vođenje ovakvog biznisa zahteva specifična znanja i veštine, a ovo predavanje pruža praktične smernice za uspeh u ovom sektoru.

Govorili smo, kroz praktične primere, kako identifikovati jedinstvene turističke resurse u okruženju, bilo da je to kulturno nasleđe, prirodne lepote ili tradicionalni način života. Razumevanje atraktivnosti sopstvenog regiona pomaže u kreiranju autentičnih turističkih proizvoda, što je ključno za privlačenje posetilaca ali i održivost poslovanja.

Zbog toga je posebna pažnja posvećenja razumevanju procesa kreiranja celovitog turističkog proizvoda kao što je planiranje ruta, organizacija aktivnosti i pružanje autentičnog iskustva posetiocima. Ove veštine omogućavaju da se razvijaju turistički paketi koji odražavaju lokalni identitet i pružaju nezaboravno iskustvo gostima.

Formiranje cene na tržištu, koja privlači nove ali zadržava i stare klijente, je tema koja je ključna za dugoročni rast i razvoj svakog biznisa pa i ovog. Osim primera aktivnosti i samih cena Seosko turističkog domaćinstva Krivac, govorili smo kako koristiti različite portale za ovakve usluge, u cilju bolje komunikacije vrednosti sopstvenih turističkih proizvoda.

Ovo predavanje donosi:

  • Sposobnost prepoznavanja turističkog potencijala svog lokalnog okruženja u cilju stvaranja autentičnih proizvoda privlačnim posetiocima
  • Motivaciju da kreirate rute i aktitvnosti koje donose nezaboravna iskustva za goste. 
  • Informaciju o strukturi osnovnih troškovima koji utiču na formiranje cene u turizmu i kako na osnovu toga da odredite održive cene za svoje proizvode. 

Naša predavač je Dr Ivana Mišković, koja za sebe kaže da se u svetu turizma obrela slučajno. Ovom oblašću ona se sada bavi više od 25 godina kao ekspert i jedno vreme kao saradnik i predavač na Fakultetu za sport i turizam. Danas, kao ponosna vlasnica Seoskog turističkog domaćinstva Krivac i Poljoprivrednog gazdinstva nadomak Sremskih Karlovaca, živi u prirodi i trudi se da svojim primerom domaćinstva koje posluje po minimum-waste principu bude primer i inspiracija i drugim domaćinstvima u njenom okruženju i šire. Njena misija obuhvata edukaciju dece i odraslih o važnosti smanjenja proizvodnje otpada na kućnom nivou i preradu viška hrane lokalnih proizvođača i prodavaca, kako bi se ona mogla koristiti u što dužem vremenskom periodu.


Priručnik EKO SELO – Putokaz za povratak životu na selu

Ivana je bila i deo našeg stručnog tima razvoja koncepta i priručnika “Eko-selo kao model za revitalizaciju srpskih sela” o kome možete pročitati više informacija na ovom linku.

Priručnik EKO SELO – Putokaz za povratak životu na selu

Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

1 thoughts on “Kreiranje turističkog proizvoda i formiranje cene na tržištu”

  1. Na jednom mestu, inspiracija, znanje, osećaj posebne povezanosti…
    Budite mi veru u sebe i dajete potvrdu da sam na dobroj stazi, na stazi “Trip”, na stazi koja je autentična, moja a daje mi snagu da radim ono što volim i budem u selu!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *