Radionica “Moje ZAŠTO”

Izvor fotografije: sasvimdigitalno.com

Teorija Zlatnog kruga Simona Sineka objašanjava da postoji šablon zbog čega su neke firme, pojedinci, uspešniji od drugih – jer jednostavno kreću iz svog ZAŠTO a ne iz svog ŠTA nude drugima. Kreću iznutra ka spolja, a ne spolja ka unutra.

Kao što smo rekli na radionici, uglavnom svako od vas manje više u ovom trenutku zna ŠTA radi. Neke od vas znaju i KAKO to radite, u poslovnom svetu  ovo kako je vezano za aktivnosti kao što bi bile: tehnologija izrade proizvoda, sopstvenim procesom organizacije ili svojim jedinstvenim načinom prodaje. Ali veoma, veoma malo ljudi ili organizacija zna ZAŠTO rade to što rade. Pod ”zašto” se misli na pitanje: Šta je vaša svrha? Šta je vaš cilj? U šta verujete? Zbog čega vaša ideja postoji? Zbog čega ustajete ujutro iz kreveta? I zašto bi bilo ko mario za to?

Da bi zlatni krug bio ispravan i potpun važno je zadovoljiti sledeće uslove:

  1. Jasnoću u ZAŠTO
  2. Discipliniranost u KAKO
  3. Doslednost u ŠTA

Niti jedan deo zlatnog kruga nije važniji od drugog. Najvažnije je u jednaki sklad postaviti sve tri komponente.

U programu Mreže Jezgro prepoznaćete ovaj princip po tome što naše Jezgro ima tri nivoa kako vizuelno tako i konceptualno kroz model kompetencija koji ima tri stuba: Inovativnost, Manifestacija i Uticaj. Ceo ovaj pristup vas prati i kroz radne listove koje su dizajnirani za ovaj program. 

Dodatno čitanje

Na datim linkovima možete pročitati više o teoriji Zlatnog kruga iz ugla komunikacije ka drugima:


Snimak radionice

Ovaj sadržaj je dostupan samo za članice mreže. Ukoliko si već članica, prijavi se, a ukoliko želiš da budeš pridruži se.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *